eprintid: 25875 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/58/75 datestamp: 2017-11-29 07:03:13 lastmod: 2017-11-29 07:03:13 status_changed: 2017-11-29 07:03:13 type: article metadata_visibility: show title: Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах language: ukraine abstract: Важливим завданням сучасної початкової школи є формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвиток здібностей кожного. Одним із шляхів розв’язання цього завдання виступає диференціація навчання, яка допомагає враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів молодшого шкільного віку. Доречним є застосування диференційованого підходу на уроках української мови, а особливо під час вивчення такого складного розділу мовознавства, як морфологія. keywords: Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах creators_name: Кальніцька, О. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2017 publication: Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової. publisher: Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 67-70 refereed: TRUE citation: Кальніцька, О. (2017) Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 67-70. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25875/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.doc.pdf