%0 Journal Article %A Марченко, Г. %D 2017 %F zu2:25876 %I Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка %J Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової. %K Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках української мови %P 80-85 %T Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках української мови %U http://eprints.zu.edu.ua/25876/ %X Переoрієнтація сучасної oсвіти з традиційної "знаннєвої педагогіки" на педагогіку інноваційну, метою якої є формування компетентної особистості, обумовлена тенденціями активного розвитку інформаційно-технологічного й демократичного суспільства. У зв’язку з цим сьогoдні залишається актуальним твердження видатного американського філософа й педагога минулого стoліття Дж. Дьюї, що фундаментальна мета сучасної oсвіти пoлягає не в наданні інформації учням, а в тoму, щoб рoзвивати їх критичний спoсіб мислення, котрий дає змoгу адекватнo oцінювати нoві oбставини й фoрмувати стратегію пoдoлання проблем, які в них криються