%0 Journal Article %A Обухівська, Л. %D 2017 %F zu2:25877 %I Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка %J Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової. %K Роль іменника у текстоцентричному підході до навчання учнів початкових класів %P 56-60 %T Роль іменника у текстоцентричному підході до навчання учнів початкових класів %U http://eprints.zu.edu.ua/25877/ %X За останні роки в Україні спостерігається процес активного реформування в сфері освіти, зокрема, початкової школи. Адже світ не стоїть на місці, все блискавично розвивається та крокує вперед, і ми маємо рухатися в прискорених темпах для того, щоб бути конкурентоспроможними на ринку праці та нічим не поступатися в професіоналізмі своїм іноземним колегам. На сьогодні освіта орієнтується на оптимізацію навчально-виховного процесу, на формування компетентної особистості, яка має необхідну кількість знань, багатий активний словник і, найголовніше, доцільно застосовує їх у будь-яких життєвий чи професійних ситуаціях.