eprintid: 25877 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/58/77 datestamp: 2017-11-29 07:03:25 lastmod: 2017-11-29 07:03:25 status_changed: 2017-11-29 07:03:25 type: article metadata_visibility: show title: Роль іменника у текстоцентричному підході до навчання учнів початкових класів language: ukraine abstract: За останні роки в Україні спостерігається процес активного реформування в сфері освіти, зокрема, початкової школи. Адже світ не стоїть на місці, все блискавично розвивається та крокує вперед, і ми маємо рухатися в прискорених темпах для того, щоб бути конкурентоспроможними на ринку праці та нічим не поступатися в професіоналізмі своїм іноземним колегам. На сьогодні освіта орієнтується на оптимізацію навчально-виховного процесу, на формування компетентної особистості, яка має необхідну кількість знань, багатий активний словник і, найголовніше, доцільно застосовує їх у будь-яких життєвий чи професійних ситуаціях. keywords: Роль іменника у текстоцентричному підході до навчання учнів початкових класів creators_name: Обухівська, Л. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової. publisher: Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 56-60 refereed: TRUE citation: Обухівська, Л. (2017) Роль іменника у текстоцентричному підході до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 56-60. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25877/1/%D0%9E%D0%B1%D1%83%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf