eprintid: 25878 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/58/78 datestamp: 2017-11-29 07:03:33 lastmod: 2017-11-29 07:03:33 status_changed: 2017-11-29 07:03:33 type: article metadata_visibility: show title: Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах language: ukraine abstract: Головним завданням шкільного курсу української мови є поліпшення мовної і мовленнєвої підготовки учнів, формування у учнів умінь продуктивної та творчої мовної практики. Для формування мовленнєвих умінь необхідна міцна теоретична база. Нею повинні стати введені до шкільної програми найважливіші відомості з теорії тексту. keywords: Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах creators_name: Сарнавська, В. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2017 publication: Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової. publisher: Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 74-77 refereed: TRUE citation: Сарнавська, В. (2017) Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 74-77. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25878/1/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%92.pdf