eprintid: 25883 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/58/83 datestamp: 2017-11-29 07:04:16 lastmod: 2017-11-29 07:04:16 status_changed: 2017-11-29 07:04:16 type: article metadata_visibility: show title: Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами language: ukraine abstract: Аналізуючи вербальну рефлексію методом асоціацій та прийомом зовнішньої інтерпретації, виявляємо індивідуальне сприйняття мовцями навколишнього світу та з’ясовуємо семантику та структуру слів на позначення морально-етичних понять. Мета цієї статті – проаналізувати особливості позначення морально-етичних понять у осіб з особливими потребами. keywords: Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами creators_name: Магдич, Т. П. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової. publisher: Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 141-146 refereed: TRUE citation: Магдич, Т. П. (2017) Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 141-146. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25883/1/%D0%9C%D0%B0%D0%B3%D0%B4%D0%B8%D1%87%202.pdf