relation: http://eprints.zu.edu.ua/25894/ title: Концептуальна модель іншомовної підготовки дорослих creator: Закірова, Н. Ш. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті розглядається розвиток моделі вивчення іноземної мови дорослими в рамках неформальної освіти в Україні, роль іноземної мови в неперервній освіті. Розроблена модель освіти ХХІ століття та вимоги до неї з точки зору ринку праці сьогодення. Також в статті наведені приклади впровадження сучасних ідей щодо викладання іноземної мови серед дорослих на прикладі Центру іноземних мов ЛІНГВО ЦЕНТР, м. Житомир. Новий погляд на освіту – це об'єктивно обумовлена необхідність. Нові завдання припускають зміни у вимогах до рівня володіння іноземною мовою, визначення нових підходів до відбору змісту і організації матеріалу, використання адекватних форм і видів контролю при різних варіантах його вивчення. В епоху глобалізації істотно змінився соціокультурний контекст вивчення іноземних мов в Україні. Значно зросла освітня і самоосвітня функції іноземних мов, їх підвищена значимість в школі, у вузі, на ринку праці в цілому, що спричинило за собою посилення мотивації у вивченні мов міжнародного спілкування. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/25894/1/13.pdf identifier: Закірова, Н. Ш. (2017) Концептуальна модель іншомовної підготовки дорослих. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 60-65. ISSN 2076-6173 language: ukraine