eprintid: 25894 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/58/94 datestamp: 2017-11-30 10:39:26 lastmod: 2017-11-30 10:46:57 status_changed: 2017-11-30 10:39:26 type: article metadata_visibility: show title: Концептуальна модель іншомовної підготовки дорослих language: ukraine abstract: У статті розглядається розвиток моделі вивчення іноземної мови дорослими в рамках неформальної освіти в Україні, роль іноземної мови в неперервній освіті. Розроблена модель освіти ХХІ століття та вимоги до неї з точки зору ринку праці сьогодення. Також в статті наведені приклади впровадження сучасних ідей щодо викладання іноземної мови серед дорослих на прикладі Центру іноземних мов ЛІНГВО ЦЕНТР, м. Житомир. Новий погляд на освіту – це об'єктивно обумовлена необхідність. Нові завдання припускають зміни у вимогах до рівня володіння іноземною мовою, визначення нових підходів до відбору змісту і організації матеріалу, використання адекватних форм і видів контролю при різних варіантах його вивчення. В епоху глобалізації істотно змінився соціокультурний контекст вивчення іноземних мов в Україні. Значно зросла освітня і самоосвітня функції іноземних мов, їх підвищена значимість в школі, у вузі, на ринку праці в цілому, що спричинило за собою посилення мотивації у вивченні мов міжнародного спілкування. keywords: неперервна освіта, неформальна освіта, курси іноземних мов, освіта дорослих. creators_name: Закірова, Н. Ш. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 60-65 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Саєнко Н. С. Іншомовна освіта студентів у форматі розвиваючого навчання / Н. С. Саєнко. –Суми : Вид. СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – 302 с. 2. Leclerc G. Non-Stop Learning (A Utopia for our times?) / G. Leclerc // UNESCO Courier. – Feb 1991. – 39 p. 3. Knibbeler W. The Explorative Creative Way. Implementation of a Humanistic Language Teaching Model / W. Knibbeler. – Tubingen : Gunter Narr Verlag, 1989. 4. Румянцев А. П. Світовий ринок послуг : [навчальний посібник] / А. П. Румянцев, Ю. О. Коваленко. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 456 c. 5. Лук'янова Л. Б. Концепція освіти дорослих в Україні / Л. Б. Лук'янова // Зб. наукових праць "Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи". 2011. – № 7. – С. 8–21. 6. Місечко О. Є. Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов // Шлях освіти. – 2012. – № 1. – С 19–23. 7. Мусійчук С. М. Оптимізація процесу викладання іноземних мов у ВНЗ з використанням синергетичного підходу. Практичні рекомендації викладачам іноземних мов / С. М. Мусійчук. – К. : НУБіП України, 2011. – 58 c. 8. Paye J. Strategies for a Learning Society / J. Paye // OESD Observer. – April-May. – 1996. – No 199. citation: Закірова, Н. Ш. (2017) Концептуальна модель іншомовної підготовки дорослих. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 60-65. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25894/1/13.pdf