<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Інформаційні технології як необхідна передумова підготовки майбутнього фахівця у вищій школі"^^ . "На основі психолого-педагогічного аналізу наукових джерел у статті розкрито значущість проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес вищої школи. Здійснено теоретичний аналіз процесу інформатизації у вищих аграрних навчальних закладах, зокрема розкрито основні напрями використання комп’ютерних технологій в освіті та виділено структурні взаємозв’язки її компонентів; визначено найважливіші задачі комп’ютеризації та інформатизації освіти; сформульовано фактори, що впливають на впровадження та застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі аграрних ВНЗ."^^ . "2017" . . "4 (90)" . . "Вид-во ЖДУ ім. І.Франка"^^ . . . "Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка"^^ . . . "20766173" . . . . . . . "В. Д."^^ . "Каричковський"^^ . "В. Д. Каричковський"^^ . . . . . . "Інформаційні технології як необхідна передумова підготовки майбутнього фахівця у вищій школі (Text)"^^ . . . "14.pdf"^^ . . . "Інформаційні технології як необхідна передумова підготовки майбутнього фахівця у вищій школі (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Інформаційні технології як необхідна передумова підготовки майбутнього фахівця у вищій школі (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Інформаційні технології як необхідна передумова підготовки майбутнього фахівця у вищій школі (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Інформаційні технології як необхідна передумова підготовки майбутнього фахівця у вищій школі (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Інформаційні технології як необхідна передумова підготовки майбутнього фахівця у вищій школі (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #25895 \n\nІнформаційні технології як необхідна передумова підготовки майбутнього фахівця у вищій школі\n\n" . "text/html" . . . "LB Theory and practice of education"@en . "LB Теорія і практика освіти"@uk . .