eprintid: 25896 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/58/96 datestamp: 2017-11-30 10:49:25 lastmod: 2017-11-30 10:53:40 status_changed: 2017-11-30 10:49:25 type: article metadata_visibility: show title: Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до застосування технології подкастингу у професійній діяльності language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до застосування технології подкастингу у професійній діяльності вчителів іноземних мов. Наведено приклади та різновиди подкастів, онлайн ресурсів та сучасних технологій вивчення іноземних мов, шляхи їх використання, а також розглянуто алгоритм роботи з подкастами та скриптами. Проаналізовано практичний аспект використання подкастів у процесі вивчення іноземних мов, зокрема створення власних записів з метою удосконалення навичок іншомовного мовлення та розвитку в студентів креативності. keywords: професійна діяльність, технологія, подкастинг, підготовка майбутніх вчителів, діяльнісно-орієнтований підхід. creators_name: Климчук, А. М. creators_id: Klymtchoukangelina@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 71-76 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Stanley G. Podcastingfor ELT / G. Stanley // Teachingenglish.org [Electronic resource]. – 2005. URL : http://www.teachingenglish.org.uk/think/articles/podcasting-elt. – Дата звернення 28.03.2012. 2. Fasquel M.-H. Création et podcasting en classe de langue : la collaboration au service de la communication compte rendu d'un projet en classe d’anglais / M.-H. Fasquel. – Artois Presses Université, 2015. 3. Wordsmith Unit Plan 4.1. // Sounds Spooky. – Pearson Education, 2013. – Retrieved from https://www.activelearnprimary.co.uk. 4. Рибінська Ю. А. Підвищення рівня володіння англійською мовою майбутніми філологами як умова інтеграції у міжнародний освітній простір / Ю. А. Рибінська // ''Youngscientist''. – № 4.1 (31.1), 2016. – C. 87–90. 5. Данилюк С. С. Подкаст як засіб формування професійної компетентності сучасних фахівців // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : [зб. наук. пр.]. – Вип. № 34 (87). – Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради : Монаєнко А. О. ; голов. ред. : Сущенко Т. І. ; чл. редкол. : В. Й. Бочелюк та ін.]. – Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2014. – C. 153–160. 6. Schmidt A. Listening Journals for Extensive and Intensive Listening Practice / A. Schmidt // English Teaching Forum. – Volume 54. – Number 2, 2016. – P. 2–11. 7. Lara Ducate and Lara Lomicka Podcasting : an Effective Tool for Honing Language Students' Pronunciation // Language Learning & Technology. – Volume 13. – Number 3, 2009. – P. 66–86. 8. Кардашова Н. В. Англомовний подкаст як засіб формування компетентності в аудіюванні студентів мовних спеціальностей / Н. В. Кардашова // Вісник КНЛУ. – Серія Педагогіка та психологія. – Випуск 24, 2015. – C. 176–185. 9. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання/ Науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с. 75 citation: Климчук, А. М. (2017) Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до застосування технології подкастингу у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 71-76. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25896/1/15.pdf