eprintid: 25897 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/58/97 datestamp: 2017-11-30 10:52:41 lastmod: 2017-11-30 11:00:00 status_changed: 2017-11-30 10:52:41 type: article metadata_visibility: show title: Вітчизняний та зарубіжний досвід професійної підготовки керівників навчальних закладів в умовах магістратури language: ukraine abstract: У статті представлено вітчизняний та зарубіжний досвід професійної підготовки керівників навчальних закладів, розглянуто її форми та методи, розглянуто підготовку керівників у сфері освіти у країнах Північної Америки, Європи, Японії та України, проведено аналіз досліджень і публікацій з даного питання, висвітлено основні характеристики змісту підготовки управлінців сфери освіти. keywords: керівник, керівник навчального закладу, магістратура, магістерська підготовка, освітні установи, навчальний процес creators_name: Кравчук, О. С. creators_id: Olyaomelchenko@i.ua ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 87-92 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Редько С. Розвиток особистості студента – майбутнього економіста в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. Редько. – Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/npo/2005_2/Redko.pdf. 2. Байбородова С. В. Підготовка керівників освіти у Великій Британії [Електронний ресурс] / С. В. Байбородова. – Режим доступу : http://ru.osvita.ua/school/method/31205/. 3. Бурдіна С. В. Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з ''Управління освітою'' в США [Електронний ресурс] / С. В. Бурдіна – Режим доступу : http://studentam.net.ua/content/view/7555/97/. 4. Хоменко В. В. Використання досвіду підготовки менеджерів освіти Франції у вищих навчальних закладах України / В. В. Хоменко // Наукові праці вищого навчального закладу ''Донецький національний технічний університет''. Серія : педагогіка, психологія і соціологія, 2012. – №2 (12). – С. 28–35. 5. Каткова Т. І. Компетентний випускник – мета і результат діяльності вищого навчального закладу освіти / Т. І. Каткова // Постметодика. – 2002. – № 2–3. – С. 79–82. 6. Zweite Änderung der Prüfungsordnung für den berufsbegleitenden weiterbildenden [Електронний ресурс] // Masterstudiengang Bildungsmanagement mit dem Abschluss ''Master of Business Administration'' (MBA) an der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg vom 21.10.2011. − Amtliche Mitteilungen / 30. Jahrgang – 5/2011. – 329 s. – Режим доступу : http://www.unioldenburg.de/uni/amtliche_mitteilungen/dateien/AM2011-05_07 2Aenderung_PO_Bildungsmanagement_MBA FKI.pdf. 7. Алфімов В. М. Організація навчання керівників освіти у Німеччині / В. М. Алфімов // Духовність особистості : методологія, теорія і практика. – № 2 (71), 2016. – С. 6–15. citation: Кравчук, О. С. (2017) Вітчизняний та зарубіжний досвід професійної підготовки керівників навчальних закладів в умовах магістратури. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 87-92. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25897/1/16.pdf