%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мелешко, Л. В. %D 2017 %F zu2:25900 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K гра, навчально-ігрова діяльність, мовна гра, методика ігрового навчання мови %N 4 (90) %P 99-102 %T Концепції мовної гри як теоретичні засади організації навчально-ігрової діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/25900/ %X У статті розглянуто лінгвофілософські й лінгвістичні концепції мовної гри як підґрунтя організації навчально-ігрової діяльності в системі українськомовної освіти. На основі наукового осмислення окреслено зміст понять "гра", "навчально-ігрова діяльність", "мовна гра". Шляхом аналізу наукової літератури й синтезу теоретичних ідей визначено принципи побудови й реалізації навчально-методичної системи, спрямованої на формування мовної особистості школяра в навчально-ігровій діяльності.