eprintid: 25904 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/59/04 datestamp: 2017-11-30 11:37:11 lastmod: 2017-11-30 11:37:11 status_changed: 2017-11-30 11:37:11 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій language: ukraine abstract: У статті розглядаються та аналізуються педагогічні умови, які дозволяють ефективно організувати підготовку майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Автор доводить, що педагогічні умови в контексті даного дослідження – це взаємопов’язана сукупність спеціальних засобів, методів, форм підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей, які забезпечуватимуть високу результативність процесу формування готовності студентів-філологів до міжособистісної взаємодії. keywords: педагогічні умови, готовність, учителі філологічних спеціальностей, міжособистісна взаємодія, комунікативні технології creators_name: Пушкар, Т. М. creators_id: pushkar-68@mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 120-124 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Бордовская Н. В. Педагогика : [учебник для вузов] / Н. В. Бордовская, А. А. Реан. – СПб. : Питер, 2001. – 304 с. 2. Гагіна Н. В. Педагогічні умови формування у майбутніх менеджерів умінь конструктивної взаємодії у ситуації конфлікту : дис. … к-та пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Гагіна. – Житомир, 2011. – 275 с. 3. Методологічні засади педагогічного дослідження : [монографія] / авт. кол. : Є. М. Хриков, О. В. Адаменко, В. С. Курило [та ін.] ; за заг. ред. В. С. Курила, Є. М. Хрикова ; Держ. закл. ''Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка''. – Луганськ : ДЗ ''ЛНУ імені Тараса Шевченка'', 2013. – 248 с. 4. Пушкар Т. М. Формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Пушкар Тетяна Миколаївна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. – Житомир, 2016. – 262 с. citation: Пушкар, Т. М. (2017) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 120-124. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25904/1/23.pdf