eprintid: 25906 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/59/06 datestamp: 2017-11-30 11:23:00 lastmod: 2017-11-30 11:29:47 status_changed: 2017-11-30 11:23:00 type: article metadata_visibility: show title: Можливості практичного використання смартфонів і планшетів на занятті з іноземної мови у вищому навчальному закладі language: ukraine abstract: Стаття присвячена виявленню можливостей практичного використання смартфонів і планшетів на занятті з іноземної мови у вищому навчальному закладі. Наведено приклади практичних завдань з використанням мобільних додатків, а також технічного оснащення мобільних пристроїв. Доведено, що виконання завдань, які передбачають роботу зі смартфонами та планшетами на занятті з іноземної мови, спонукає студентів до творчості, сприяє розвитку комунікативних умінь. Обґрунтовано необхідність поєднання застосування мобільних пристроїв з традиційними методами навчання. keywords: заняття з іноземної мови, комунікативні уміння, мобільні пристрої, планшети, практичні завдання, смартфони, технічне оснащення. creators_name: Спільник, Т. М. creators_name: Мокрій, Я. О. creators_id: rosinka725@gmail.com creators_id: yanamokriy@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 129-133 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Кількість користувачів смартфонів в Україні зросла на 150 % [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.epravda.com.ua/news/2016/09/12/605197/. 2. Титова С. В. Эволюция средств обучения в преподавании иностранных языков : от компьютера к смартфону / С. В. Титова, А. П. Авраменко // Вестник Московского университета. – Серия 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация. – 2013. – № 1. – С. 9–21. 3. Титова С. В. Мобильное обучение сегодня: стратегии и перспективы [Електронний ресурс] / С. В. Титова. – Режим доступу : http://www.ffl.msu.ru/research/vestnik/1-2012-titova.pdf 4. Steinhart M. Vernetzter Unterricht : Smartphones und Tablets sinnvoll nutzen [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://informationszentrum-mobilfunk.de/vernetzter-unterricht-smartphones-und-tablets-sinnvoll-nutzen. 5. Strasser Th. Mobiles Lernen im DaF-Unterricht Smartphones, Tablets und Co [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.goethe.de/de/spr/mag/20744244.html. 6. Капранчикова К. В. Мобильные технологии в обучении иностранному языку студентов нелингвистических направлений подготовки / К. В. Капранчикова // Язык и культура. – Вып. № 1 (25). – 2014. – С. 84–94. 7. Hahn K. Tablets im DaF-Unterricht Das digitale Klassenzimmer [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.goethe.de/de/spr/mag/20516230.html. 8. Mayrberger K. Unterwegs lernen? Mobile Endgeräte im Unterricht / K. Mayrberger // Praxis Fremdsprachenunterricht: die Zeitschrift für das Lehren und Lernen fremder Sprachen. – Basisheft [Themenheft Mobiles Lernen]. – Heft 1. – München : Cornelsen Verlag GmbH, 2013. – S. 5–7. citation: Спільник, Т. М., Мокрій, Я. О. (2017) Можливості практичного використання смартфонів і планшетів на занятті з іноземної мови у вищому навчальному закладі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 129-133. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25906/1/25.pdf