%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Фурт, Д. В. %D 2017 %F zu2:25908 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K студенти-іноземці, психологічні чинники, термінологічна компетентність, українська мова як іноземна, українська термінологія, навчальна діяльність %N 4 (90) %P 140-144 %T Психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців %U http://eprints.zu.edu.ua/25908/ %X У статті проаналізовано психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Узагальнено погляди науковців на проблему та виокремлено особливості вивчення української мови іноземними студентами. Виокремлено основні компоненти вивчення української мови. Охарактеризовано поняття ''мотивація'' та ''мотив'', розглянуто відмінності між досліджуваними поняттями. Наведені характеристики діяльності студентів-іноземців та обґрунтовано вплив психологічних чинників на формування термінологічної компетентності іноземних студентів.