eprintid: 25908 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/59/08 datestamp: 2017-11-30 11:33:27 lastmod: 2017-11-30 11:37:22 status_changed: 2017-11-30 11:33:27 type: article metadata_visibility: show title: Психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців language: ukraine abstract: У статті проаналізовано психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Узагальнено погляди науковців на проблему та виокремлено особливості вивчення української мови іноземними студентами. Виокремлено основні компоненти вивчення української мови. Охарактеризовано поняття ''мотивація'' та ''мотив'', розглянуто відмінності між досліджуваними поняттями. Наведені характеристики діяльності студентів-іноземців та обґрунтовано вплив психологічних чинників на формування термінологічної компетентності іноземних студентів. keywords: студенти-іноземці, психологічні чинники, термінологічна компетентність, українська мова як іноземна, українська термінологія, навчальна діяльність creators_name: Фурт, Д. В. creators_id: dariafurt@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 140-144 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Зимняя И. А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке / И. А. Зимняя. – М., 1985. 2. Зимняя И. А. Психология обучения иностранному языку в школе / И. А. Зимняя. – М. : Просвещение, 1991. – 53 с. 3. Ведель Г. Е. Из истории методов преподавания иностранных языков / Г. Е. Ведель. – Воронеж, Изд-во Воронеж, ун-та, 1979. – 56 с. 4. Орехова И. А. Языковая среда : попытка типологии / И. А. Орехова. – Гос. ин-т рус. яз. им. А. С. Пушкина, Информ.-учеб. центр. – М. : Гос. ин-т рус. яз., 2003. – 193 c. 5. Назарова И. В. Из опыта обучения РКИ в условиях отсутствия языковой среды / И. В. Назарова // Проблемы преподавания филологических дисциплин иностранным учащимся : мат. междунар. научно-метод. конференции 28–29 января 2010 года. – Воронеж, 2010. – С. 55–60. 6. Ауэрбах Т. Д. Зачем и как изучать иностранный язик / Т. Д. Ауэрбах. – М. : Знание, 1961. –21 с. 7. Селіверстова Л. Лінгвістична та психологічна основа навчання української мови як іноземної / Л. Селіверстова / Теорія і практика викладення української як іноземної. – 2007 р. – Вип. 2. – С. 8–13. 8. Зимняя И. А. Педагогическая психология : [учебник для вузов]. – 2-е изд. доп., испр. и перераб / И. А. Зимняя. – М. : Логос, 2005. – 384 с. 9. Леонтьев А. Н. Лекции по общей психологи / А. Н. Леонтьев – М. : Смысл; КДУ, 2005. – 511 с. 10. Колесникова И. Л. Англо-русский терминологический справочник по методике преподавания иностранных языков / И. Л. Колесникова, О. А. Долгина – СПб. : Изд-во ''Русско-Балтийский информационный центр ''БЛИЦ'', ''Cambridge University Press'', 2001. – 224 с. 11. Белянин В. П. Введение в психолингвистику / В. П. Белянин. – М. : ЧеРо, 1999. – 128 с. citation: Фурт, Д. В. (2017) Психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 140-144. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25908/1/27.pdf