%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Чухно, О. А. %D 2017 %F zu2:25909 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K підсистема вправ, фонетична компетентність, майбутні вчителі, друга іноземна мова %N 4 (90) %T Підсистема вправ для формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької %U http://eprints.zu.edu.ua/25909/ %X У статті представлено підсистему вправ для формування фонетичної компетентності майбутніх учителів в англійській мові після німецької. Ураховуючи зміст і шляхи реалізації принципів навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької, автор висуває вимоги до вправ і вирізняє їхні типи за спеціальними критеріями, обумовленими особливостями навчання майбутніх учителів вимови другої іноземної мови. Відповідно до етапів формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької виокремлено групи та підгрупи вправ. Для кожної підгрупи запропоновано види вправ, які проілюстровано прикладами.