eprintid: 25909 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/59/09 datestamp: 2017-11-30 11:37:16 lastmod: 2017-11-30 11:44:51 status_changed: 2017-11-30 11:37:16 type: article metadata_visibility: show title: Підсистема вправ для формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької language: ukraine abstract: У статті представлено підсистему вправ для формування фонетичної компетентності майбутніх учителів в англійській мові після німецької. Ураховуючи зміст і шляхи реалізації принципів навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької, автор висуває вимоги до вправ і вирізняє їхні типи за спеціальними критеріями, обумовленими особливостями навчання майбутніх учителів вимови другої іноземної мови. Відповідно до етапів формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької виокремлено групи та підгрупи вправ. Для кожної підгрупи запропоновано види вправ, які проілюстровано прикладами. keywords: підсистема вправ, фонетична компетентність, майбутні вчителі, друга іноземна мова creators_name: Чухно, О. А. creators_id: elchukhno@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Долина А. В. Методика вдосконалення фонетичної компетенції у майбутніх учителів англійської мови у самостійній роботі : дис. …канд. пед. наук : спец. 13.00.02 / Аліна Василівна Долина. – К., 2011. – 274 с. 2. Ланова О. В. Підготовка майбутніх учителів англійської мови до навчання учнів просодичних засобів : автореф. дис. на здобуття. наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 ''Теорія і методика навчання ( германські мови)'' / О. В. Ланова. – Одеса, 2008. – 20 с. 3. Перлова В. В. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованих слухо-вимовних навичок : дис. …канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Перлова Вікторія Володимирівна. – Х., 2007. – 301 с. 4. Чухно О. А. Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької / О. А. Чухно // Іноземні мови. – 2016. – №4 (88). – С. 51–57. 5. Методика навчання іноземних мов і культур : теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Є. та ін.]; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с. 6. Щукин А. Н. Методика обучения речевому общению на иностранном языке : [учеб. пособ. для препод. и студ. языковых вузов] / А. Н. Щукин. – М. : Издательство Икар, 2011. – 454 с. 7. Чухно О. А. Професійні вміння майбутніх учителів у складі професійної фонетичної компетентності в англійській мові як другій іноземній / О. А. Чухно // Україна і світ : діалог мов та культур : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 01 – 03 квітня 2015 року. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2015. – С. 659–662. citation: Чухно, О. А. (2017) Підсистема вправ для формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25909/1/28.pdf