%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2017 %F zu2:25913 %I О. О. Євенок %J Проблеми освіти: збірник наукових праць %K докласичний, класичний і не-, а також постнекласичний етапи розвитку педагогічної науки; парадигмальна наукова революція; нові норми і критерії верифікації і отримання знання. %N 87 %P 66-75 %T Головні аспекти і напрями постнекласичної педагогіки та освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/25913/ %X Окреслюються головні аспекти та напрями постнекласичної педагогіки та освіти, у рамках яких виявляються оновлені цілі розвитку людини та нові інструменти їх досягнення. Розглядаються такі напрями постнекласичної педагогіки, як метод опорних сигналів В. Ф.Шаталова, метод "таланту як синтезу талантів" М. П. Щетиніна, естетичне виховання і мистецька освіта у контексті постнекласичної педагогіки, методи "супернавчання", резонансного навчання, штучної реінкарнації, сугестопедичні, сугестологічні, релаксопедичні, гіпнотичні методи, педагогічна синергетика та акмеологія, методики раннього розвитку дитини, педагогіка успіху та радості, педагогіка усвідомлених сновидінь, сучасні поведінкові психолого-педагогічні концепції розвитку людини, нейропедагогіка та психопедагогіка, педагогічна парадоксологія як креативна педагогіка, педагогіка "потойбічної перспективи", педагогіка недирективного навчання, моральна педагогіка циклічної відплати, евдемонічна педагогіка, ментальна арифметика Соробан, каліграфічна методика творчого розвитку і оздоровлення особистості, психопедагогіка психокорекції дітей з особливими потребами, суфійсько-гавайська педагогіка, ноосферно-екологічна педагогіка, педагогіка критичних станів, педагогіка життєвих фактів, педагогіка парадоксальної інтенції В.Франкла, реферсійні педагогіки, актуалізаційна педагогіка.