eprintid: 25913 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/59/13 datestamp: 2017-11-30 21:18:49 lastmod: 2017-11-30 21:19:23 status_changed: 2017-11-30 21:18:49 type: article metadata_visibility: show title: Головні аспекти і напрями постнекласичної педагогіки та освіти language: ukraine abstract: Окреслюються головні аспекти та напрями постнекласичної педагогіки та освіти, у рамках яких виявляються оновлені цілі розвитку людини та нові інструменти їх досягнення. Розглядаються такі напрями постнекласичної педагогіки, як метод опорних сигналів В. Ф.Шаталова, метод "таланту як синтезу талантів" М. П. Щетиніна, естетичне виховання і мистецька освіта у контексті постнекласичної педагогіки, методи "супернавчання", резонансного навчання, штучної реінкарнації, сугестопедичні, сугестологічні, релаксопедичні, гіпнотичні методи, педагогічна синергетика та акмеологія, методики раннього розвитку дитини, педагогіка успіху та радості, педагогіка усвідомлених сновидінь, сучасні поведінкові психолого-педагогічні концепції розвитку людини, нейропедагогіка та психопедагогіка, педагогічна парадоксологія як креативна педагогіка, педагогіка "потойбічної перспективи", педагогіка недирективного навчання, моральна педагогіка циклічної відплати, евдемонічна педагогіка, ментальна арифметика Соробан, каліграфічна методика творчого розвитку і оздоровлення особистості, психопедагогіка психокорекції дітей з особливими потребами, суфійсько-гавайська педагогіка, ноосферно-екологічна педагогіка, педагогіка критичних станів, педагогіка життєвих фактів, педагогіка парадоксальної інтенції В.Франкла, реферсійні педагогіки, актуалізаційна педагогіка. keywords: докласичний, класичний і не-, а також постнекласичний етапи розвитку педагогічної науки; парадигмальна наукова революція; нові норми і критерії верифікації і отримання знання. semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_met full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Проблеми освіти: збірник наукових праць number: 87 publisher: О. О. Євенок pagerange: 66-75 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2017) Головні аспекти і напрями постнекласичної педагогіки та освіти. Проблеми освіти: збірник наукових праць (87). с. 66-75. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25913/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B82017_.pdf