eprintid: 25932 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/59/32 datestamp: 2017-12-04 15:50:19 lastmod: 2017-12-04 15:50:19 status_changed: 2017-12-04 15:50:19 type: article metadata_visibility: show title: З досвіду проведення літньої школи з програмування language: ukraine creators_name: Жуковський, С. С. creators_name: Кривонос, О. М. creators_id: zss@zu.edu.ua creators_id: krypton@zu.edu.ua ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-10-10 date_type: published publication: Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі publisher: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова pagerange: 23-24 refereed: TRUE referencetext: 1. Жалдак М. І. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання – становлення і розвиток / М. І. Жалдак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно- орієнтовані системи навчання . – 2010. – №. 9. – С. 3-9. 2. Інтернет-портал організаційних олімпіад e-olymp.com/. 3. Кривонос О.М. Компетентнісно-орієнтовані завдання в курсі «Програмування»/ О.М. Кривонос // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова Серія № 5. Педагогічні науки:реалії та перспективи. – Випуск 47 : збірник наукових праць / за заг. ред.проф. В. Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – С. 138-144. 4. Ляшенко Б.М., Жуковський С.С. Інтернет-портал організаційно-методичного забезпечення дистанційних олімпіад з програмування// Інформаційні технології в освіті Випуск 4. – Херсон- 2009 – 2006. – С. 134-138. 5. Полякова Г.А. Профільні літні школи в освітньому середовищі вищого навчального закладу / Г. А. Полякова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. – Випуск 53. – 2015. – С. 415-422 citation: Жуковський, С. С., Кривонос, О. М. (2017) З досвіду проведення літньої школи з програмування. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 23-24. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25932/1/%D0%96%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf