eprintid: 25936 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/59/36 datestamp: 2017-12-04 15:50:46 lastmod: 2017-12-04 15:50:46 status_changed: 2017-12-04 15:50:46 type: article metadata_visibility: show title: Переваги використання програмного пакету тривимірної графіки Blender 3D у процесі підготовки майбутнього вчителя інформатики language: ukraine creators_name: Мосіюк, О. О. creators_id: Xandr_Mos@meta.ua ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-10-10 date_type: published publication: Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі publisher: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова pagerange: 127-128 refereed: TRUE referencetext: 1. AUTODESK [Електронний ресурс] // Офіційний сайт autodesk.com. – Режим доступу : https://www.autodesk.com/. – (22.09.2017). – Назва з екрану. 2. Blender [Електронний ресурс] // Офіційний сайт blender.org. – Режим доступу : https://www.blender.org/. – (22.09.2017). – Назва з екрану. 3. MAXON [Електронний ресурс] // Офіційний сайт maxon.net. – Режим доступу : https://www.maxon.net/en/. – (22.09.2017). – Назва з екрану. 4. MODO [Електронний ресурс] // Офіційний сайт foundry.com. – Режим доступу : https://www.foundry.com/products/modo. – (22.09.2017). – Назва з екрану. 5. NewTek. LightWave [Електронний ресурс] // Офіційний сайт lightwave3d.com. – Режим доступу : https://www.lightwave3d.com/. – (22.09.2017). – Назва з екрану. 6. The British Museum [Електронний ресурс] // Офіційний сайт sketchfab.com. – Режим доступу : https://sketchfab.com/britishmuseum. – (22.09.2017). – Назва з екрану citation: Мосіюк, О. О. (2017) Переваги використання програмного пакету тривимірної графіки Blender 3D у процесі підготовки майбутнього вчителя інформатики. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі. с. 127-128. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25936/1/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8E%D0%BA%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf