eprintid: 25998 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/02/59/98 datestamp: 2017-12-18 14:21:47 lastmod: 2017-12-18 14:21:47 status_changed: 2017-12-18 14:21:47 type: monograph metadata_visibility: show title: Педагогічна риторика: історія, теорія, практика language: ukraine abstract: Монографію присвячено педагогічній риториці, інтерес до якої стрімко зростає з боку сучасних учених і освітян. У книзі виділено історичні аспекти риторики крізь призму розвивального педагогічного впливу, розглянуто найбільш актуальні теоретичні та практичні питання риторизації діяльності педагога, зокрема вчителя-словесника. Видання адресоване насамперед фахівцям із дидактичної філології, педагогам, а також усім тим, хто цікавиться риторичними аспектами педагогічного мовлення. creators_name: Кучерук, О. А. creators_name: Голуб, Н. Б. creators_name: Горошкіна, О. М. creators_name: Караман, С. О. creators_name: Караман, О. В. creators_name: Климова, К. Я. creators_name: Башманівська, Л. А. creators_name: Березюк, О. С. creators_name: Власенко, О. М. creators_name: Грибан, Г. В. creators_name: Лісовський, А. М. creators_name: Нищета, В. А. creators_name: Усатий, А. В. creators_name: Шевцова, Л. С. creators_name: Пустохіна, В. І. creators_name: Маліновська, Т. В. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1603 subjects: LB2300 divisions: sch_lit full_text_status: public monograph_type: other date: 2016 date_type: published publisher: ТОВ "КНТ" place_of_pub: Київ pages: 258 citation: Кучерук, О. А., Голуб, Н. Б., Горошкіна, О. М., Караман, С. О., Караман, О. В., Климова, К. Я., Башманівська, Л. А., Березюк, О. С., Власенко, О. М., Грибан, Г. В., Лісовський, А. М., Нищета, В. А., Усатий, А. В., Шевцова, Л. С., Пустохіна, В. І., Маліновська, Т. В. (2016) Педагогічна риторика: історія, теорія, практика. Інший. ТОВ "КНТ", Київ. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25998/1/%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%90_%D0%A0%D0%98%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%9A%D0%90_%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F__%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F__%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0.pdf