eprintid: 26007 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/60/07 datestamp: 2017-12-19 11:55:50 lastmod: 2017-12-19 12:03:13 status_changed: 2017-12-19 11:55:50 type: article metadata_visibility: show title: Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри'') language: ukraine abstract: Предметом статті є деякі фонологічні аспекти драматургії Семюела Беккета на прикладах п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''. Стаття визначає окремі принципи драматургії абсурдистського театру Беккета. У статті розглядається текстуальний та інтертекстуальний механізми розбудови драми та розкривається фонетична різнобарвність п’єс в беккетівському театрі з аналізом беккетівської концепції на предмет її імплікації у загальноєвропейському ''театрі абсурду''. Стаття є своєрідним порівняльним аналізом авторської концепції та загальноєвропейської беккетівської літературознавчої бази й осмисленням особливостей розвитку та трансформації абсурдистського проекту людини. Беккетівський драматургічний експеримент переглядає місце людини у всесвіті з позицій ''філософії життя'' та ''філософії екзистенціалізму''. keywords: Беккет, драматургія абсурду, парадокс, філософії екзистенціалізму, фонологія creators_name: Коляда, О. В. ispublished: pub subjects: P1 full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (86) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 78-82 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Samuel Beckett Footfalls [Електронний ресурс] / Beckett Samuel. – Режим доступу : http://samuel-beckett.net/footfalls.html. 2. Journal of Beckett Studies. Enoch Brater. Fragment and Beckett's form in That time and Footfalls [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.english.fsu.edu/jobs/num02/Num2EnochBrater.htm. 3. Samuel Beckett. Endgame [Електронний ресурс] / Beckett Samuel. – Режим доступу : http://samuel-beckett.net/endgame.html. citation: Коляда, О. В. (2017) Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (86)). с. 78-82. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26007/1/15.pdf