eprintid: 26034 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/60/34 datestamp: 2017-12-22 09:38:15 lastmod: 2017-12-22 09:38:15 status_changed: 2017-12-22 09:38:15 type: book_section metadata_visibility: show title: Маркетинг-мікс у медичному страхуванні language: ukraine creators_name: Ніколаєнко, С. М. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2017 date_type: published publisher: Євенок О.О. place_of_pub: Житомир pagerange: 81-127 pages: 404 refereed: TRUE book_title: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. citation: Ніколаєнко, С. М. (2017) Маркетинг-мікс у медичному страхуванні. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 81-127. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26034/1/selection%204.pdf