relation: http://eprints.zu.edu.ua/26035/ title: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку creator: Павловська, Л. Д. creator: Вікарчук, О. І. creator: Ніколаєнко, С. М. creator: Калініченко, О. О. creator: Пойта, І. О. creator: Клімова, І. О. creator: Кащук, К. М. creator: Мосійчук, І. В. creator: Боцян, Т. В. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Досліджено наукові засади та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств, зокрема, уточнено понятійний апарат проблеми дослідження, встановлені особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу, удосконалені методики оцінки маркетингової діяльності підприємств, досліджені актуальні аспекти моделювання конкурентного статусу та маркетингу персоналу підприємств. Визначені особливості маркетингової діяльності підприємств та управління нею за сучасних умов господарювання, зокрема, в Україні в цілому, управління умовами трудової діяльності та розвитком персоналу, event-менеджменту. Для науковців, викладачів, аспірантів, магістрів, студентів, керівників, спеціалістів та працівників національної економіки. publisher: Євенок О.О. date: 2017 type: Монографія type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26035/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%2017.%2005.17_%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C.pdf identifier: Павловська, Л. Д., Вікарчук, О. І., Ніколаєнко, С. М., Калініченко, О. О., Пойта, І. О., Клімова, І. О., Кащук, К. М., Мосійчук, І. В., Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Інший. Євенок О.О., Житомир. language: ukraine