eprintid: 26041 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/60/41 datestamp: 2017-12-22 09:40:05 lastmod: 2017-12-22 09:40:05 status_changed: 2017-12-22 09:40:05 type: book_section metadata_visibility: show title: Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність language: ukraine creators_name: Пойта, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2017 date_type: published publisher: Євенок О.О. place_of_pub: Житомир pagerange: 128-148 pages: 404 refereed: TRUE book_title: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. citation: Пойта, І. О. (2017) Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 128-148. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26041/1/selection5.pdf