eprintid: 26077 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1460 dir: disk0/00/02/60/77 datestamp: 2017-12-26 09:44:09 lastmod: 2017-12-26 09:44:09 status_changed: 2017-12-26 09:44:09 type: article metadata_visibility: show title: Роль здоров’язберігаючої компетентності педагога в умовах сучасного освітнього простору language: ukraine abstract: У статті проаналізовано місце здоров’язберігаючих компетенцій у структурі компетентності педагога. Висвітлено стан професійного здоров’я педагога та особливості впливу рівня здоров’язбережувальної компетентності на продуктивність професійної діяльності. Охарактеризовано когнітивний, особистісний та діяльнісний компоненти здоров’язбережувалльної компетентності. Наведено приклад алгоритму впровадження здоров’язберігаючої педагогіки в освітній процес. keywords: здоров’я, здоровий спосіб життя, культура здоров’я, компетенції, здоров’язберігаюча компетентність, здоров’язберігаючі технології, педагог creators_name: Мостіпака, Т. П. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_eco full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету number: 3 publisher: 71100, м. Бердянськ, Запорізька обл., вул. Шмідта, 4 Свідоцтво про внесення до Державного реєстру суб’єкта видавничої справи ДК №2961 від 05.09.2007 р. pagerange: 32-39 refereed: TRUE issn: 2412-9208 citation: Мостіпака, Т. П. (2017) Роль здоров’язберігаючої компетентності педагога в умовах сучасного освітнього простору. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету (3). с. 32-39. ISSN 2412-9208 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26077/1/%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf