relation: http://eprints.zu.edu.ua/26146/ title: Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики creator: Пойта, І. О. creator: Волощук, А. subject: H Соціальні науки (Загальне) date: 2017-12 type: Доповідь на конференції або симпозіумі type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26146/1/%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9E%D0%9D%D0%90_%D0%92%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%A9%D0%A3%D0%9A-2.PDF identifier: Пойта, І. О., Волощук, А. (2017) Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. language: ukraine