eprintid: 26146 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/61/46 datestamp: 2018-01-15 11:09:03 lastmod: 2018-01-15 11:09:03 status_changed: 2018-01-15 11:09:03 type: conference_item metadata_visibility: show title: Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики language: ukraine creators_name: Пойта, І. О. creators_name: Волощук, А. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public pres_type: paper date: 2017-12 date_type: published pagerange: 7-9 event_title: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку» event_location: ЖДУ ім І. Франка event_dates: 18-20 грудня 2017 року event_type: conference refereed: TRUE citation: Пойта, І. О., Волощук, А. (2017) Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26146/1/%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9E%D0%9D%D0%90_%D0%92%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%A9%D0%A3%D0%9A-2.PDF