eprintid: 26159 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/61/59 datestamp: 2018-01-18 12:52:02 lastmod: 2018-01-18 12:52:02 status_changed: 2018-01-18 12:52:02 type: article metadata_visibility: show title: Акмеологічні засади освітньої інноваційної діяльності language: ukraine creators_name: Коновальчук, І. І. creators_id: gambrieli@yandex.ru ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції publisher: Суми: «Мрія» ТОВ pagerange: 269-272 refereed: TRUE referencetext: Акмеология: Учебное пособие / А. Деркач, В. Зазыкин. – СПб.: Питер, 2003.– 256 с. 2. Карпова Ю. А. Введение в социологию инноватики: Учебное пособие / Ю. А. Карпова. – СПб.: Питер, 2004. – 192 с. 3. Пальчевський С. С. Акмеологія: навч. посібник для студ. вищих навч. закладів / С. С. Пальчевський. – Київ: Кондор, 2008. – 398 с. 4. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания: Избранные психологические труды: В 2-х т. / Б. Г. Ананьєв. – Т. 1. – М.: Педагогика, 1980. – 327 с. 5. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М.: Знание, 1996. – 508 с. 6. Пригожин А.И. Нововведения: стимулы и препятствия (Социальные проблемы инноватики) / А.И. Пригожин – М.: Политиздат, 1989. – 271с. 7. Лапин Н. И. Системно-деятельносная концепция исследования нововведений / Диалектика и системный анализ / Н. И. Лапин – М., 1986. – 286 с. 8. Лазарев В. С., Коноплина Н. В. Деятельносный подход к проектированию целей педагогического образования / В. С. Лазарев, Н. В. Коноплина // Педагогика. – 1999. – № 6. – С. 12-19. citation: Коновальчук, І. І. (2011) Акмеологічні засади освітньої інноваційної діяльності. Збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції. с. 269-272. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26159/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%96%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%A1%D1%83%D0%BC%D0%B8_%D0%90%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8_%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD._%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0.PDF