%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Бєлан, Г. В. %D 2017 %F zu2:26176 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K філософія для дітей, мислення, духовність, гуманізм, особистість, література для дітей, освітній простір %N 5 (91) %P 31-36 %T Філософія для дітей В. О. Сухомлинського в світовому освітньому просторі %U http://eprints.zu.edu.ua/26176/ %X У статті розглядається філософія для дітей В. О. Сухомлинського як складова морально-етичного виховання особистості, обґрунтовано пріоритетність значення розвитку мислення дитини, формування її світогляду крізь призму філософського знання засобами художнього слова в процесі діалогічної взаємодії з педагогом. На основі наукової та літературної спадщини В. О. Сухомлинського показано його новаторство у проблемі розвитку духовності та інтелектуального потенціалу особистості, встановлено взаємозв’язок поглядів педагога із подібними ідеями М. Ліпмана (США), охарактеризовано особливості впровадження філософії для дітей у вітчизняний та світовий освітній простір.