eprintid: 26178 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/61/78 datestamp: 2018-01-21 12:49:50 lastmod: 2018-01-21 12:51:12 status_changed: 2018-01-21 12:49:50 type: article metadata_visibility: show title: Формування у молодших школярів уміння переконувати й аргументувати в контексті ідей В. О. Сухомлинського (на прикладі епістолярних текстів) language: ukraine abstract: У статті розглянуто проблему формування в учнів молодшого шкільного віку уміння переконувати й аргументувати крізь призму педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського. У публікації визначено окремі аспекти текстової діяльності на уроках української мови в ході створення епістолярних текстів. Автор доводить думку, що особливої актуальності, значущості та важливості набувають концептуальні положення В. Сухомлинського щодо формування комунікативної компетентності учнів, навчання української мови обов’язково повинно мати практичне спрямування – мати вихід у живе мовленнєве спілкування, епістолярні тексти знайомлять дітей з елементарними правилами логіки і формують уміння застосовувати їх у повсякденному житті. keywords: уміння аргументувати й переконувати, епістолярний стиль, учні молодшого шкільного віку creators_name: Грона, Н. В. creators_id: natashagrona@ukr.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 5 (91) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 42-46 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Мацько Л. І. Стилістика української мови : [підруч.] / Л. І. Мацько, О. М. Сидоренко, О. М. Мацько; за ред. Л. І. Мацько. – К. : Вища школа, 2003. – 462 с. 2. Сухомлинський В. О. Листи до сина / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори в 5-ти томах. – Т. 3. – К. : Рад. школа, 1977. – С. 583–657. 3. Вердербер Р. Communicate! Психология общения / Р. Вердербер, К. Вердербер. – СПб., 2007 –379 с. 4. Голуб Н. Б. Учитель і учні як творці й учасники педагогічного спілкування / Ніна Борисівна Голуб : [зб. наук. пр.]. – Херсон : ХДУ. – Вип. 46. – С. 64–69. (Серія ''Педагогічні науки''). citation: Грона, Н. В. (2017) Формування у молодших школярів уміння переконувати й аргументувати в контексті ідей В. О. Сухомлинського (на прикладі епістолярних текстів). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). с. 42-46. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26178/1/10.pdf