%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Свиридюк, В. В. %D 2017 %F zu2:26188 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K медсестринство, наукова комунікативна компетентність магістри медсестринства, наукометричні технології. %N 5 (91) %P 96-105 %T Зміст навчального матеріалу спецкурсу ''Формування наукової комунікативної компетентності магістрів медсестринства'' %U http://eprints.zu.edu.ua/26188/ %X У статті розглядається проблема формування наукової комунікативної компетентності магістрів медсестринства. Актуальність проблеми зумовлена вимогами, які ставить суспільство перед здобувачами вищої освіти. Метою статті є висвітлення змісту спецкурсу ''Формування науково комунікативної компетентності магістрів медсестринства'', на основі якого забезпечується підвищення якості підготовки магістрів медсестринства у вищих медичних навчальних закладах. Для досягнення мети використано метод поглибленого контент-аналізу тексту (Text Mining). Обґрунтовано кількість кредитів ECTS, що виділяються на спецкурс, і як оцінювати слухачів цього курсу. На опанування спецкурсу необхідно 2 кредити ECTS, 60 годин: 6 лекцій (12 годин), 12 практичних занять (24 години), 24 години самостійної роботи.. Програма спецкурсу включає три змістових модулі, в кожному модулі по 2 лекції, 4 практичних заняття та по 8 годин самостійної роботи студентів. Кожна тема спецкурсу складається з трьох блоків: корегуючого, навчаючого і контролюючого. Розроблений спецкурс орієнтований на студентів вищих медичних навчальних закладів, що здобувають освітній ступінь магістра медсестринства у галузі 22 ''Охорона здоров'я'' і спеціальності 223 ''Медсестринство'' і може бути використаний як у денній, так і в заочній (дистанційній) формі навчання.