eprintid: 26188 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/61/88 datestamp: 2018-01-21 21:06:01 lastmod: 2018-01-21 21:12:20 status_changed: 2018-01-21 21:06:01 type: article metadata_visibility: show title: Зміст навчального матеріалу спецкурсу ''Формування наукової комунікативної компетентності магістрів медсестринства'' language: ukraine abstract: У статті розглядається проблема формування наукової комунікативної компетентності магістрів медсестринства. Актуальність проблеми зумовлена вимогами, які ставить суспільство перед здобувачами вищої освіти. Метою статті є висвітлення змісту спецкурсу ''Формування науково комунікативної компетентності магістрів медсестринства'', на основі якого забезпечується підвищення якості підготовки магістрів медсестринства у вищих медичних навчальних закладах. Для досягнення мети використано метод поглибленого контент-аналізу тексту (Text Mining). Обґрунтовано кількість кредитів ECTS, що виділяються на спецкурс, і як оцінювати слухачів цього курсу. На опанування спецкурсу необхідно 2 кредити ECTS, 60 годин: 6 лекцій (12 годин), 12 практичних занять (24 години), 24 години самостійної роботи.. Програма спецкурсу включає три змістових модулі, в кожному модулі по 2 лекції, 4 практичних заняття та по 8 годин самостійної роботи студентів. Кожна тема спецкурсу складається з трьох блоків: корегуючого, навчаючого і контролюючого. Розроблений спецкурс орієнтований на студентів вищих медичних навчальних закладів, що здобувають освітній ступінь магістра медсестринства у галузі 22 ''Охорона здоров'я'' і спеціальності 223 ''Медсестринство'' і може бути використаний як у денній, так і в заочній (дистанційній) формі навчання. keywords: медсестринство, наукова комунікативна компетентність магістри медсестринства, наукометричні технології. creators_name: Свиридюк, В. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 5 (91) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 96-105 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Закон України ''Про вищу освіту'' від 01.07.2014 р. № 1556-VII. Офіційний сайт Верховної Ради України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18. 2. Price D.J. de S.Networks of Scientific Papers / D. J. de S. Price // Science. – 1965. – № 149. (3683). – P. 510–515. 3. Спірін О. М. Зміст навчального матеріалу спецкурсу ''Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі'' / О. М. Спірін, О. А. Одуд // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – Том 52. – № 2. – C. 108–120. 4. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://guonkh.gov.ua/content/documents/16/1517/Attaches/4455.pdf. 5. Тарасов Д. Використання спеціалізованих пошукових систем для отримання показників цитованості електронних наукових архівів / Д. Тарасов, О. Гарасим // Вісник Національного університету ''Львівська політехніка''. – 2012. – № 732. – С. 382–385. 6. Іванова С. М. Використання EРrints як засобу інформаційно-комунікаційної підтримки наукової діяльності в галузі педагогічних наук : дис. канд. пед. наук : 13.00.10. / Іванова Світлана Миколаївна. – Київ, 2015. – 317 с. 7. Биков В. Ю. Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, Л. А. Лупаренко // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2014. – №1. – С. 3–25. 8. Гальчевська О. А. Використання міжнародних наукометричних баз відкритого доступу в наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / О. А. Гальчевська. – Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/10636/. 9. Свиридюк В. З. Використання теорії фракталів в медицині та медичній освіті /В. З. Свиридюк // Магістр медсестринства. – 2017. – № 1 (17). – С. 21–33. 10. Мандельброт Б. Фрактальная геометрия природы / Б. Мандельброт. – М. : Институт компьютерных исследований, 2002. – 656 с. 11. Фрактал. Вікіпедія. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/Фрактал. 12. Гальчевська О. А. Переваги використання системи Google scholar у наукових та науково-педагогічних дослідженнях майбутніх докторів філософії / О. А. Гальчевська // Медиасфера и медиаобразование : специфика взаимодействия в современном социокультурном пространстве. – Могилев : Могилевский институт МВД. – 2015. – С. 91–95. 13. Маркетинг интеллектуального продукта [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://bizbook.online/book-marketing/ marketing-intellektualnogo-produkta.html. 14. Вітвицька С. С. Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти : дис. … д. пед. н. : 13.00.04 / Cвітлана Сергіївна Вітвицька. – Житомир, 2011. – 599 с. REFERENCES (TRANSLATED & TRANSLITERATED) 1. Zakon Ukrainy ''Pro vyshchu osvitu'' vid 01.07.2014 r. № 1556-VII. [Law of Ukraine "On Higher Education" citation: Свиридюк, В. В. (2017) Зміст навчального матеріалу спецкурсу ''Формування наукової комунікативної компетентності магістрів медсестринства''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). с. 96-105. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26188/1/20.pdf