eprintid: 26195 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/61/95 datestamp: 2018-01-22 10:57:46 lastmod: 2018-01-22 11:04:31 status_changed: 2018-01-22 10:57:46 type: article metadata_visibility: show title: Обґрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів в умовах вищої педагогічної школи language: ukraine abstract: У статті розкрито і обґрунтовано концептуальні, змістові і технологічні аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів. З огляду на сучасні тенденції вищої педагогічної школи (глобалізація, когнітивна полімодальність, гуманізація, неперервність, інтенсифікація, інтеграція, когерентність) розроблена на основі поліпарадигмального підходу модель педагогічної системи, в межах якої концентруються інваріантні і варіативні освітні стратегії і вибудовується як інтегративна єдність культурно-науково-освітнє середовище. keywords: науково-дослідницька культура майбутнього вчителя; культуро-науково-освітнє середовище; професійна підготовка; інтеграція і міждисциплінарність; фундаментальна, загальнонаукова, методологічна, культурологічна і світоглядна підготовка. creators_name: Тушева, В. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 5 (91) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 142-147 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Краевский В. В. Методология педагогики. Новый етап : [yчебное пособие для студентов педвузов и университетов] / В. В. Краевский, Е. В. Бережнова. – М. : Издательский центр ''Академия'', 2006. – 301 с. 2. Тушева В. В. Теоретико-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки: монографія / В. В. Тушева; УМО НАПН України. – Харків : Видавництво ''Федорко'', 2013. – 428 с. citation: Тушева, В. В. (2017) Обґрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів в умовах вищої педагогічної школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). с. 142-147. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26195/1/26.pdf