%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Циганок, О. О. %A Санівський, О. М. %D 2017 %F zu2:26197 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K В. Сухомлинський, філософська система В. Сухомлинського для дітей, педагогічна система В. Сухомлинського, формування українця планетарного мислення %N 5 (91) %P 154-161 %T Філософія для дітей у педагогічній спадщині В. Сухомлинського %U http://eprints.zu.edu.ua/26197/ %X У статті на основі комплексного аналізу науково-педагогічної спадщини з’ясовувалася сутність філософської системи В. Сухомлинського для дітей. Педагогічна спадщина вивчалася на ментальному, філософському, історичному, педагогічному, синергетичному рівнях. У результаті дослідження дійшли висновку про необхідність введення Сухомлиністики як окремої навчальної дисципліни у кожному педагогічному університеті України, надавши їй відцентрового змісту у підготовці вчителя-патріота, національно свідомого громадянина, інтелектуала ХХІ століття, українознавця планетарного мислення.