eprintid: 26197 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/61/97 datestamp: 2018-01-22 11:05:18 lastmod: 2018-01-22 11:11:39 status_changed: 2018-01-22 11:05:18 type: article metadata_visibility: show title: Філософія для дітей у педагогічній спадщині В. Сухомлинського language: ukraine abstract: У статті на основі комплексного аналізу науково-педагогічної спадщини з’ясовувалася сутність філософської системи В. Сухомлинського для дітей. Педагогічна спадщина вивчалася на ментальному, філософському, історичному, педагогічному, синергетичному рівнях. У результаті дослідження дійшли висновку про необхідність введення Сухомлиністики як окремої навчальної дисципліни у кожному педагогічному університеті України, надавши їй відцентрового змісту у підготовці вчителя-патріота, національно свідомого громадянина, інтелектуала ХХІ століття, українознавця планетарного мислення. keywords: В. Сухомлинський, філософська система В. Сухомлинського для дітей, педагогічна система В. Сухомлинського, формування українця планетарного мислення creators_name: Циганок, О. О. creators_name: Санівський, О. М. creators_id: san4elo45800@ukr.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 5 (91) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 154-161 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Клочек Г. Д. Константи Василя Сухомлинського : статті [Електронний ресурс] / Григорій Клочек. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 67, [1] c. – Режим доступу : http://gazeta.dt.ua/SOCIETY/konstanti_vasilya_suhomlinskogo.html. – Назва з титул. екрану. 2. Жулинський М. Національні культури і проблеми глобалізації / М. Жулинський // Слово і час. – 2002. – № 12. – С. 5–10. 3. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям (нове прочитання) / Василь Сухомлинський ; передм. "У пошуках справжнього" О. Сухомлинської. – К. : Акта, 2012. – 537 с. 4. Клизовский А. И. Основы миропонимания Новой Эпохи / А. И. Клизовский. – М. : ФАИР – ПРЕСС, 2003. – 816 с. 5. Салас Д. С. Мораль ХХІ века : пер. с исп. / Дарио Салас Соммэр. – М. : ООО ИД "София", 2004. – 528 с. 6. Синергетика і освіта : [монографія] / за ред. В. Г. Кременя. – К. : Ін-т обдарованої дитини, – 2014. – 348 с. 7. Сухомлинський В. О. Вибрані твори : в 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. школа, 1977. – Т. 5. 8. Клочек Г. Літературна класика як виклик / Г. Клочек // Дзеркало тижня. – 2008. – 6 вересня (№ 33). – С. 14. 9. Руденко М. Енергія прогресу : вибрані праці з економії, філософії і космології / М. Руденко ; упоряд. Р. А. Руденко. – К. : ТОВ "Вид-во "КЛІО"", 2015. – 680 с. 10. Кремень В. Синергетична модель розвитку освіти як відповідь на виклики сьогодення / В. Кремень // Рідна школа. – 2010. – № 6. – С. 3–6. citation: Циганок, О. О., Санівський, О. М. (2017) Філософія для дітей у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). с. 154-161. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26197/1/28.pdf