%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Шевцова, Г. Г. %D 2017 %F zu2:26199 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K філософія для дітей, спілка дослідників, діалог, критичне мислення %N 5 (91) %P 167-170 %T Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського %U http://eprints.zu.edu.ua/26199/ %X У даній статті розглядається сутність методики ''Філософія для дітей'', схарактеризовано ''Філософію для дітей'' як парадигму рефлексивної освіти, визначено її методологічні принципи. Встановлено головну особливість даної методики - не запам’ятовування інформації, а її активне ''творення'', що вимагає інтелектуальних зусиль, головний принцип - перетворення групи дітей на ''спілку дослідників'', для якої характерним виступає діалог у навчанні. Доведено актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в аспекті формування критичного та креативного мислення в учнів початкової школи.