eprintid: 26224 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/62/24 datestamp: 2018-01-27 08:37:42 lastmod: 2018-01-27 08:37:42 status_changed: 2018-01-27 08:37:42 type: article metadata_visibility: show title: Развитие самосознания человека как креативной сущности language: russian abstract: На основі міждисциплінарного дослідження актуальної психолого-педагогічної проблеми робиться висновок, що людина знаходить свободу (самосвідомість) у процесі з'єднання будь-яких протилежностей (в акті мислення і творчості), в результаті чого досягається нейтральний стан, вільний від дуального принципу причинно-наслідкової залежності. Показується, що саме в такому нейтральному стані людська істота звільняється від дії мотивів, стає неадаптивним, надситуативним, незалежним від зовнішнього диктату творчим початком, який творить заради самої творчості. Досягнення свободи як самосвідомості, що виявляє феномен єдності протилежностей, дозволяє досягти нейтрального стану, в сфері якого тільки і можливі як феномен ідеального, так і відображення людиною всього розмаїття світу у всій його метаморфозній і суперечливої сукупності, що дозволяє людській істоті досягти самосвідомості і зростити особистість як унікальну і тотожну тільки собі сутність. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Креативна педагогіка: [наук.-метод. журнал] number: 12 publisher: Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки "Полісся" pagerange: 40-49 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2017) Развитие самосознания человека как креативной сущности. Креативна педагогіка: [наук.-метод. журнал] (12). с. 40-49. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26224/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9A%D0%9F_%D0%96%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%BB_%E2%84%96_12_.pdf