relation: http://eprints.zu.edu.ua/26227/ title: Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності creator: Вознюк, О. В. subject: LB Теорія і практика освіти description: Дошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень. publisher: Житомир: ФО-П "Н.П.Левковець" date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26227/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202017.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2017) Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник, 1. с. 29-32. language: ukraine