%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2017 %F zu2:26227 %I Житомир: ФО-П "Н.П.Левковець" %J Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник %P 29-32 %T Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності %U http://eprints.zu.edu.ua/26227/ %V 1 %X Дошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень.