eprintid: 26227 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/62/27 datestamp: 2018-01-27 08:38:35 lastmod: 2018-01-27 08:38:35 status_changed: 2018-01-27 08:38:35 type: article metadata_visibility: show title: Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності language: ukraine abstract: Дошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_met full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник volume: 1 publisher: Житомир: ФО-П "Н.П.Левковець" pagerange: 29-32 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2017) Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник, 1. с. 29-32. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26227/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202017.pdf