%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2017 %F zu2:26228 %I Хмельницький ТОВ Поліграфіст %J Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура %P 13-20 %T Головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/26228/ %V 6 %X На основі міждисциплінарного підходу, зокрема універсальної синергетичної парадигми розвитку концептуалізуються головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості у сфері мистецької освіти. Розвиток мистецтва як форми суспільної свідомості розглядається у контексті розвитку культури, живопису (за критеріями симметрия-асиметрія, форма-зміст), сфери чуттів, ідеї простору і часу, колірного сприйняття людини в онто- та філогенезі, естетичних, просторово-архітектурних уявлень людства. Відкрита закономірність розвитку мистецтва дозволяє сповнити мистецьку освіту новим – синтетичним – змістом, спрощуючи організацію навчального матеріалу