%0 Journal Article %@ 1728-2640 %A Вознюк, О. В. %D 2017 %F zu2:26230 %I Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет" %J Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. %N 5 %P 24-28 %T Система цільових орієнтирів сучасної освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/26230/ %V 2 %X У статті обґрунтовується система цільових орієнтирів сучасної освіти. Завдяки проведеному дослідженню на основі аналізу державних документів та кореляційної процедури зіставлення різних аспектів педагогічної дійсності доводиться наявність трьох глобальних цілей освіти у контексті триєдиного розвитку людини: 1) гармонійна особистість як суб’єкт суспільно-особистісних цінностей; 2) громадянин як патріотичний суб’єкт; 3) компетентний фахівець як суб’єкт діяльності. Розгляд особливостей реалізації кожної з цілей дозволяє виявити загальний зміст кожної з них і показати, що триєдина мета розвитку людини реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як суспільного інституту.