eprintid: 26230 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/62/30 datestamp: 2018-01-27 08:39:15 lastmod: 2018-01-27 08:39:15 status_changed: 2018-01-27 08:39:15 type: article metadata_visibility: show title: Система цільових орієнтирів сучасної освіти language: ukraine abstract: У статті обґрунтовується система цільових орієнтирів сучасної освіти. Завдяки проведеному дослідженню на основі аналізу державних документів та кореляційної процедури зіставлення різних аспектів педагогічної дійсності доводиться наявність трьох глобальних цілей освіти у контексті триєдиного розвитку людини: 1) гармонійна особистість як суб’єкт суспільно-особистісних цінностей; 2) громадянин як патріотичний суб’єкт; 3) компетентний фахівець як суб’єкт діяльності. Розгляд особливостей реалізації кожної з цілей дозволяє виявити загальний зміст кожної з них і показати, що триєдина мета розвитку людини реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як суспільного інституту. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. volume: 2 number: 5 publisher: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет" pagerange: 24-28 refereed: TRUE issn: 1728-2640 citation: Вознюк, О. В. (2017) Система цільових орієнтирів сучасної освіти. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка., 2 (5). с. 24-28. ISSN 1728-2640 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26230/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A6%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B8%202017.pdf