eprintid: 26249 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/02/62/49 datestamp: 2018-01-31 21:06:43 lastmod: 2018-09-11 12:15:41 status_changed: 2018-01-31 21:06:43 type: article metadata_visibility: show title: Передумови формування в учнів загальноосвітніх шкіл особистісної фізичної культури language: ukraine abstract: У статті представлені результати соціологічного дослідження, яке проводилось серед учнів загальноосвітніх шкіл м. Житомира. Результати матеріалів проведеного дослідження свідчать про те, що переважна більшість учнів 5-11 класів фізичну культуру вважають необхідним елементом загальної культури особистості людини. Результатами дослідження встановлено, що основними мотивами які спонукають учнів загальноосвітніх шкіл до занять фізкультурно-спортивною діяльністю є бажання покращити фізичну підготовленість, оптимізувати вагу та покращити фігуру. Дослідженням також встановлено, що основною причиною яка заважає займатися учням фізкультурно-спортивною діяльністю є відсутність вільного часу та відсутність інвентарю і спортивної форми. keywords: фізична культура особистості, фізкультурно-спортивна діяльність, мотиви, причини, здоров’я, соціологічне дослідження creators_name: Булгаков, О. І. creators_name: Тамашевський, І. Я. creators_name: Левчук, Леонід ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_tra full_text_status: public date: 2017-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич number: 4 publisher: Житомир : ФОП Євенок О. О. pagerange: 162-167 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Булгаков, О. І., Тамашевський, І. Я., Левчук, Леонід (2017) Передумови формування в учнів загальноосвітніх шкіл особистісної фізичної культури. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (4). с. 162-167. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26249/1/%D0%91%D1%83%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%2C%D0%A2%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%2C%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf