eprintid: 26256 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/62/56 datestamp: 2018-02-01 09:19:48 lastmod: 2018-02-01 09:19:48 status_changed: 2018-02-01 09:19:48 type: teaching_resource metadata_visibility: show title: Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.). Навчально-методичний посібник language: ukraine abstract: У навчально-методичному посібнику окреслюється синергетичний підхід як ме-тод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини ХХ століття. Об-говорюється становлення та головні риси педагогічної синергетики, новітньої форми педагогічної рефлексії, яка впроваджує синергетичну парадигму в освітню сферу, осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних прин-ципів, аналізує відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис. learntype: lecture semdensity: veryhigh creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2008 date_type: published publisher: Вид-во ЖДУ skill_areas: Педагогічна синергетика citation: Вознюк, О. В. (2008) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.). Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал] document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26256/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0_%D0%B4%D0%B8%D1%81_%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%80.pdf