eprintid: 26260 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/02/62/60 datestamp: 2018-02-01 09:26:37 lastmod: 2018-02-01 09:26:37 status_changed: 2018-02-01 09:26:37 type: article metadata_visibility: show title: Вплив занять плаванням із застосуванням елементів аквафітнесу й інтервального гіпоксичного тренування на аеробну й анаеробну продуктивність організму дівчат 11–12 років language: ukraine abstract: Стаття присвячена дослідженню впливу занять плаванням, в яких застосовувались елементи аквафітнесу й інтервальне гіпоксичне тренування, на показники аеробних та анаеробних процесів енергозабезпечення плавчинь 11-12 років. Обстежено 62 спортсменки віком 11-12 років, спортивний стаж яких становив 2-3 роки. Встановлено, що тренувальні заняття плаванням за запропонованими програмами сприяють покращенню показників аеробного енергозабезпечення організму дівчат-плавчинь 11-12 років. Покращення анаеробних можливостей організму зареєстровано у дівчат, в заняттях з якими комплексно застосовувалися елементи аквафітнесу й інтервального гіпоксичного тренування. keywords: інтервальне гіпоксичне тренування, аквафітнес, функціональна підготовленість, аеробна продуктивність, анаеробна продуктивність creators_name: Головкіна, Вікторія creators_name: Фурман, Юрій ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2017-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич number: 4 publisher: Житомир : ФОП Євенок О. О. pagerange: 167-172 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Головкіна, Вікторія, Фурман, Юрій (2017) Вплив занять плаванням із застосуванням елементів аквафітнесу й інтервального гіпоксичного тренування на аеробну й анаеробну продуктивність організму дівчат 11–12 років. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (4). с. 167-172. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26260/1/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0%2C%D0%A4%D1%83%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD.pdf