eprintid: 26265 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/02/62/65 datestamp: 2018-02-01 09:35:31 lastmod: 2018-02-01 09:35:31 status_changed: 2018-02-01 09:35:31 type: article metadata_visibility: show title: Показники фізичного розвитку та працездатності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою language: ukraine abstract: У статті в межах констатувального педагогічного експерименту визначено рівень фізичного розвитку та працездатності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Встановлено, що учні ліцею за показниками експрес-оцінки рівня фізичного здоров’я здебільшого належать до рівня нижче середнього (27 осіб) та середнього (49 осіб) за показниками життєвого індексу; вище за середній (50 осіб) – силового індексу; вище за середній (45 осіб) – індекс Робінсона; середній (55 осіб) – відповідності маси довжині тіла; середній (44), вище за середній (35) – індексу Руф’є. Виявлений стан у фізичному розвиткові та працездатності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою з урахуванням специфіки вимог навчального закладу потребує актуалізації змісту процесу фізичного виховання із залученням більш ефективних засобів впливу на організм учнів. keywords: військовий ліцей, фізичний розвиток, учні, рівень creators_name: Ільницький, Іван creators_name: Окопний, Андрій ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2017-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич number: 4 publisher: Житомир : ФОП Євенок О. О. pagerange: 172-176 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Ільницький, Іван, Окопний, Андрій (2017) Показники фізичного розвитку та працездатності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (4). с. 172-176. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26265/1/%D0%86%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%2C%D0%9E%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%B9.pdf